donderdag 12 maart 2015

Groot Nieuws!!

Feestweek hier in Veenendaal. Zomaar opeens een actie vlakbij de deur.
Woensdag morgen kar ik met Geert op ons fietsie naar De Baseliek. Tien minuutjes verderop.
Wat zijn we verwend. Eenmaal binnen in dit grote gebouw, vinden we al snel onze weg. Groot Nieuws Radio zit bovenin.

Al snel is geert helemaal in de ban van Trinity en duik ik bij mijn schoonzusje op een bankje neer.
Wat boffen we hè. Zo dichtbij zo'n concert. Inmiddels verschijnt Matthijn Buwalda ook op toneel en samen met Elbert Smelt zingt hij een fantastisch mooi lied: Echte helden.

Mooi, dat Groot Nieuws Radio, nu ze zo in financiële nood zitten, er zo'n geweldige feestweek van maakt. Om daarmee geld op te halen, want ja, Grot Nieuws moet wel in de lucht blijven.

Voorin, bij de band, staat de gitaarkoffer wijd open. Regelmatig loopt iemand er naar toe en gooit, net als winkelend publiek, er wat geld in. Maar ondertussen zijn er ook heel veel luisteraars, want ze zijn rechtstreeks op 1008.

En als extra actie dat ene lied. Wat gaat het opbrengen? We hopen met elkaar op 1000 euro of meer.
Maar... binnen een paar minuten staat de teller over de 3000 en liggen de lijnen haast plat van alle bellers. Wat is dit gaaf!!

Wil je Groot nieuws ook steunen? Ze kunnen nog wel wat gebruiken en er zijn allemaal leuke acties. Daarvoor verwijs ik naar de site: www.grootnieuwsradio.nl

Wij hadden een toffe ochtend. En nu ga ik me klaar maken voor een avondje met mijn zus. Nog eens naar Groot Nieuws Radio. Nog eens naar Matthijn Buwalda. Op de fiets. heerlijk!!

wel beetje oude video, maar dit is het dan!

3 opmerkingen:

  1. Het was erg leuk!!!
    EN erg veel geld opgehaald !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit naar de Groot Nieuws Radio geluisterd. En ook niet naar Trinity. Heb ik wat gemist :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kunt alles naluisteren Jedidja... maar smaken verschillen,. Trinity is niet helemaal mijn ding, maar zo was het erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's