zaterdag 10 januari 2015

Ik hou van jou: 20 jaar getrouwd

    Morgen is het zover: 20 jaar getrouwd. Rede tot grote dankbaarheid!!
    In opwelling bedacht ik onderstaand gedicht, gewoon voor mijn mannetje, omdat ik zoveel van hem hou en dankbaar ben dat we dit mogen vieren!


      11-01-1995 - 11-01-2015
      'Ja', zei ik, 20 jaar geleden
      Lieve schat, ik hou van jou
      Zonder dat ik wist wat komen zou...
      beloofde ik je liefde en trouw
      Dus, lieve schat, ik hou van jou...

      'Ja', zeg ik nu in het heden
      Lieve schat ik hou van jou
      Niet wetend wat er komen gaat
      weet dat je er nooit alleen voor staat
      God is ons een Toeverlaat
      en staat ons bij met wijze Raad
      zegt: "Mijn kind, ik hou van jou
      Ik blijf altijd trouw".



1 opmerking:

  1. Prachtig om te lezen, hopelijk hebben jullie nog wel iets met de familie samen gedaan om het een beetje te mogen vieren?

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's