donderdag 27 februari 2014

Ons huisartsenabonnement

Na een ongelukje met Willeke, 14 februari, waarbij ze gekneusd maar heel thuis kwam...
Na een dag later twee kneusjes terug te krijgen van de zorgboerderij...
Na een kusje van auto met auto en wat geschudde hersenen van mijn mannetje...






Was vandaag de klapper...




We wisten al dat het gebeuren moest
We durfden niet
We maakten toch een afspraak




Rob...je teen...da's niet goed joh. Zo ontzettend ontstoken.




We verzetten de afspraak
We durfden niet te wachten tot maandag
Zo rood overal en zo vies...






Voor de derde keer in twee weken zat ik bij de huisarts.






Verdovingspleisters gehaald en ze werkten een beetje. Pijn was geen 5, zoals we beloofden, maar Rob bleef liggen...Pfff.






De verdovingsprikken hielpen wel!






Onder het vertellen van zijn streken op school en daarbij grote schik hebbend, sneed de huisarts de nagel weg en ...tada... klaar!






Nu been omhoog, maar dat is haast nog moeilijker dan naar de arts toegaan.






Arm joch, arme mama ook wel een beetje.
Hopelijk zet de volgende maand beter in.
Was het een maandabonnement ...

3 opmerkingen:

  1. Al die enters...ik kan er niets aan doen, 1 was leuk, maar nu is het wel een heel lange blog. Evengoed veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, arme Rob en arme mama. Ik hoop dat de teen nu gauw geneest.
    ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zat al te denken met wat voor bedoeling die enters waren... ;)
    En ik hoop van harte: geen jaarabonnement!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's