zaterdag 26 mei 2012

Zwemdiploma B: rustig aan afbouwen

Vandaag is het DE grote dag!
Geert haalde zijn B-diploma zwemmen.
Hiep Hiep Hoera voor Geert!!!


Klaar met kleren aan zwemmen, uit die zooi!



Neef zwemt ook af, lekker handig!

  
Yes! Door het gat. Ik klikte net te vroeg...


Hebbes!!!

Beloning, echt verdiend
Anderhalf jaar is Geert bezig geweest. Anderhalf jaar reed ik twee keer in de week naar zwembad en weer terug. Bijna een jaar overlapte dit met de zwemlessen van Rob, zodat ik drie keer in de week de weg met zekere regelmaat fietste. 
Dus nu Geert geslaagd is zit het er in: ik ga zeker in een gat vallen. Om dat te voorkomen ben ik al preventieve maatregelen gaan nemen.
Dus...vind je nu niet mijn kinders in het water, maar..jawel, ik zelf.
Per slot van rekening moet je wat he.
Hoe kan ik na zo'n lange tijd nog zónder badwater, badjuffen en badmeesters?
Eén ding: mama gaat niet voor een diploma, want mama durft niet door het gat...
Maar ja, in een gat is ook wat!

Tjiske, hartelijk welkom als volger! Veel leesplezier.

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor, en heerlijk zo weer zo´n verplichting minder! Mooi dat je die ruimte zelf gaat innemen. Veel plezier daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!! En ja, dan val je in een gat...

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's