dinsdag 28 februari 2012

Bijzondere mail

Een bezoekje aan de KPN is gelukkig niet nodig. Dankzij advies van familieleden heb ik de update van Windows, explorer 9, gewoon weer verwijderd Ja echt, da's echt heel simpel! en tada, internet is nog nooit zo snel geweest! Nou ja, eh, zo lijkt het nu!

Met een nieuwsgierig gebaar open ik mijn mailbox. Net een uitnodiging voor mijn verjaardag verstuurd naar vrienden en familie. Ervaring leert dat het dan opeens heel gezellig is in outlook.
En inderdaad, ik krijg al diverse reacties terug.
Maar een mail springt eruit. Nee, die gaat niet over mijn aanstaande verjaardag, (die voorlopig nog niet is, maar ik vier het op een andere dag, waardoor ik al vroeg met de uitnodiging ben...)  nee, deze mail gaat over iets heel anders. Over iets heel belangrijks. Het is een hele mooie  mail die mijn zusje doorstuurde en die ik ook doorgestuurd heb. En ik wil hem jullie ook niet onthouden.
Ik zou zeggen: lees mee en...doe mee!!!!



Het ongeluk van Friso is iets waar  de laatste dagen mijn gedachten vaak naar uit gaan.
Vannacht lag ik er zelf een poosje van wakker , en bedacht toen hoe geweldig het zou zijn als God gebedsverhoring zou schenken.

Stel nu dat  God Friso wakker zou  laten worden uit zijn coma, en dat Hij  de hersenfunctie volledig terug zou geven.
Wat een wonder zou dat zijn, en stel dat dit wonder de harten van ons Koningshuis zo zou raken dat God daar alle eer voor zou krijgen.
Wat een getuigenis zou dat zijn voor ons volk, voor de wereld.
Ik werd al helemaal ontroerd van, alleen al de gedachte eraan.

In Hebr. 4:16 staat dat we vrijmoedig mogen naderen tot Zijn troon.

Ik wil je oproepen om mee te bidden voor genezing voor Friso, zodat ons land en volk zal zien hoe groot onze God is
Stuur deze mail door naar christen broeders en zusters, en  laten we samen een muur van gebed vormen.

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's