donderdag 29 december 2011

Van kerstbal naar stuiterbal

Stuiterdestuiterdestuiterdestuiter......
Stuiterdestuiterdestuiterdestuiter......
Stuiterdestuiterdestuiterdestuiter......
Stuiterdestuiterdestuiterdestuiter......

Vier kinderen, vier stuiterballen.
Tijd voor actie dus.
Morgen gaan we weg, manlief is vrij, dus we rijden naar Emst naar de kaarzenmakerij.
Wie kennis wil maken met onze stuiterkids is welkom, maar ik adviseer je thuis te blijven...
Als ze daar goed hun best doen gaan we misschien nog wel langs de Mac.
Vanmiddag hebben we een verjaardag van een neefje. Arme schoonzus, komen wij ook aan hoor. Gelukkig kent ze ons en kijkt ze niet heel erg meer van gestuiter op.
En net nu we dit alles besloten hebben, het feestje stond al gepland, maar de kinderen besloten net allemaal mee te willen, gaat het regenen. En manlief neemt zo de auto mee, voor zijn avonddienst. Jammer dan.
Nou ja, wie weet regent het gestuiter er af en heb ik de rest van de dag mierzoete, lieve kindjes. Een droom, die nooit verwezenlijkt lijkt te worden. Maar goed ook, lijkt me erg saai!

5 opmerkingen:

  1. Dag Aline,
    Ik leef met je mee, kerstvakantie is niet eenvoudig voor stuiterballen. Veel sterkte, hopelijk is volgende week het huis weer voor jou alleen. Of hebben ze dan ook nog de hele week vrij?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijne dag met de stuiterballen.

    en een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier ook wel gestuiter... toch lang niet zo erg als bij jou, denk ik.
    Ik wil hier nog wel even kwijt (nog in het oude jaar) dat ik jou bewonder in je moederschap... in je zorg en aandacht voor je kinderen terwijl je zelf ook niet altijd even goed uit de voeten kon! En ik snap best dat je mindere dagen zult hebben, maar toch.
    Ik wens jou met de jouwen ook een goed en gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blik op oneindig en gaan maar, denk ik als ik dit zo lees... veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gewoon gaan, lekker laten stuiteren, jammer dat het regent dat wel, anders konden ze even buiten stuiteren. Fijn dat je schoonzus zich niet druk maakt om gestuiter... anders zou je er zelf van gaan stuiteren... zen is toch altijd het beste.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's