dinsdag 27 september 2011

Leerzaam

Met de konijnen gaat het nog steeds maar zo, zo. De een doet het iets beter dan de ander, maar allebei de zieken moeten nog gevoerd worden. Zorgelijke situatie dus nog en spannend voor de kids. Inmiddels belandde er een zieke of  jonge muis bij ons op tafel. Stond zomaar op tafel in een bakkie..Oefening baart kunst, denkt dochterlief. Alles wat ik nu weet hoef ik later niet meer te leren. Vandaar dit dus, een nieuw huisdier erbij!

Zondagmiddag een eind gewandeld met Rob. Na een lange obsessie electriciteitspalen en twee korte overlappende met theezakjes en geld, is nu een nieuwe periode aangebroken. Samen aan de wandel dus. Gewapend met fototoestel en batterijen, een verrekijker en een flesje water. We liepen een kwartier of vijf en kwamen terug met deze foto's:







Geweldig toch? Hij heeft ze ook al nagetekend en nagemaakt van strijkkralen. En..last but not least, hij weet inmiddels van bijna alle verkeersborden wat ze betekenen. Dus niet alleen van de hierboven geplaatste. Dat verbaasd ons niets: hij weet ook de verschillen tussen alle elektriciteitspalen hier uit de buurt, hij kent alle vlaggen van alle landen en weet welke euro bij welk land hoort. Kortom: hij weet meer dan ik! Waar zo'n obsessie niet goed voor is!

5 opmerkingen:

  1. Grappige fiep, die verkeersborden. Wat nog niet wil zeggen dat hij aan het verkeer deel zal nemen, denk ik.

    Sterkte met de zieke beesten. je beschrijft het zo leuk maar het is heel vervelend en naar natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, een hele nuttige in dit geval : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke foto,s hihi, leuk dat die er zoveel al weet.

    nou ik hoop dat de konijnen snel beter worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo heeft hij er ook wat aan, want jonge geleerd. Ik hoop dat de konijnen toch snel beter worden, als ze eerst maar eens zelf gaat eten he dan is het ergste volgens mij geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe houd je Rob zoet? -> op zoek naar nieuwe obsessies dus... Als je het maar begrijpt he?!...
    Heerlijk, herkenbaar verhaal en wat kan je dan gelukkig zijn als je hem zo mooi bezig ziet met die verkeersborden toch?

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's