donderdag 17 februari 2011

Mmmmm, high tea

Uiteraard zijn jullie nu wel heel benieuwd naar het verloop van de rest van de dag..(hoe zeg ik dat??)
Na de lastige start, zie vorige blog, kan ik je de high tea van harte aanbevelen. Heerlijk. En nog gezellig ook.
We waren in een restaurant waar je tegelijk kon winkelen/snuffelen in een bloemisterij en snuisterijwinkeltje. Allemaal leuke hebbedingetjes voor huis en tuin.
Ik overtrof, eenmaal thuis, mezelf!
Om half 12 zijn we aan tafel gegaan voor de high tea. We lieten ons met veel plezier verwennen. Onbeperkt thee drinken hoort erbij. We kozen voor de verjaarsthee, de glimlach van Mona Lisa, Champagnethee en Darleeningthee. De eerste drie waren bijzonder en lekker, de laatste vonden we allemal wat minder.

En dan de hapjes. Uitleggen is gewoon niet mogelijk. Dus hier een paar foto's, om jullie lekker te maken!!!
Bospaddenstoelensoep vooraf
Hartige taartjes met spinazie en kaas

Sandwiches enzo met van alles en nog wat...

Scones!!!! Mmmmm
En daaarna het meest zoete: cakes, browns en caramelkoekjes.

 Het was werkelijk verrukkelijk en maaltijdvullend. Dus..warm aanbevolen!!! Eetsmakelijk!
Maarre...even verboden jezelf te wegen! Eerst trainen, sporten en hard werken!


1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's