donderdag 24 februari 2011

Lang leve de vakantie!

Wat een rust geeft deze vakantie ons. Heerlijk, we genieten er allemaal van. Rob vindt het heerlijk op Boddaert. Eenmaal thuis doen we een spelletje 'galgje'. Helaas raadde ik de woorden niet:
KLEGORGANSUPERBUNNY of COOL-FENKJE-KONIJN (konijnenrassen van puncky-pet...)
Tja...dat raad zo'n simpele mama nooit natuurlijk!!

De meisjes doen een spelletje met een nichtje, na een winkelmiddagje en een lunch bij V&D. En gisteren met elkaar pannekoeken gebakken, ook dat is een gezellige maaltijd geworden: iedereen is lekker bezig en kan eten.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Aline,

    Ziet er gezellig uit bij jullie!
    Lees al een poosje mee, ook met rencensieblog, maar schrijf jij dat bewust zo, want het is eigenlijk recensie (zonder n).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey,

    Ik zal je nog 1 keer lastigvallen :-)


    Ik ben je 8000ste bezoeker!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vooral die tweede foto vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's