zaterdag 19 februari 2011

Echt vakantie?

Na al heel wat berichtjes te hebben gelezen over de aanstaande voorjaarsvakantie, doe ik ook nog maar even mijn boekje hierover open. Bij ons is de vakantie voor Geert al twee volle dagen bezig. Gisteren hebben we lekker gespeeld met familie in een overdekte speeltuin en donderdag saampjes een beetje aangelummeld. Want vakantie voor de kinderen is ook vakantie voor mama. En dat is een beetje nieuw voor mij. Normaal is, dat ik vakantie vier als zij op school zitten..:-)). Nu lijkt het toch anders te gaan.

Rob is gewoon op school geweest deze hele week en op de opvang na school (Boddaert). En die opvang gaat zelfs volgende week gewoon door, op woensdag, donderdag en vrijdag van 9-15 uur. Heerlijk!

Rechtsachter, Rob is crea bezig op de boerderij.
Vanmorgen werd hij opgehaald door de ophaaldienst van de zorgboerderij. Na ruim een jaar twee zaterdagen in de maand daar te zijn gaat hij nu voor een lang weekend. Pas maandagavond gaan we hem weer halen, als alles goed gaat. Ja-ah, dat zeg ik er maar bij, want ik type dit wel zo stoer, maar spannend vind ik het wel.Na drie jaren bij mijn broer gelogeerd te hebben zal dit wel even wat anders zijn. Gelukkig is hij inmiddels ook op de boerderij kind aan huis en heb ik alle vertrouwen in de leidinggevenden. Maar ja, hoe gaat hij zich gedragen?? Afwachten maar. En genieten van deze vakantie. Met Rob alleen dinsdag, zaterdag en zondag thuis en wat middagen vanaf drie uur.
Kom op zeg, zo'n vakantie, dat zal toch een makkie moeten worden?
Een vakantie die ook voor mij vakantie is?

1 opmerking:

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's