maandag 20 december 2010

Sneeuwweekend

He, he, weekend overleeft..
Rob was rond een uur of 10  weer helemaal beter.
Uiteindelijk hadden we nog best een leuke zaterdag ook!
Gisteren natuurlijk lekker in de sneeuw gewandeld, maar ja, wie niet!
Fantastisch weer zeg, daar houd ik echt van.
Al ben ik me bewust van de belemmeringen voor andere mensen.
En soms voor mezelf...Het fietsen naar de Hoogvliet ging moeizaam vanochtend,
heen maar vooral terug, met fietstassen, achterzitje en fietsmand vol. Poeh!
Toen vond ik het zelfs niet meer leuk..
Gisterenavond met de gemeente na de kerkdienst nog een stel kerstliederen gezongen.
heerlijk! Even ontspannen na een behoorlijk pittige zondag thuis.
We hadden hier voornamelijk vier druktemakers, die nogal opzien tegen de bijzondere
dagen van kerst en nieuwjaar, dus..
Gelukkig brachten de wandeling en het zingen de meeste van ons weer in het juiste humeur.

Geniet nog even mee van de mooie sneeuwfoto's.
Groeten van Aline

bezig met een tweede huis  =   iglo

in onze straat


takken en takjes..



zomaar, ergens in een tuin


camera omhoog, klikken maar!



mooi he, zo'n stadspark in de kou!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter, dat waardeer ik en lees ik met plezier!

Pagina's